oxigen_hotel_zen_spa_noszvaj_1365331646.JPG_1004x669

Az Inerneten látható, olvasható információk nagyon kecsegtetők. Mivel az ország ezen szegletébe még nem jártunk, úgy döntöttünk, hogy tavasz eleji kikapcsolódásra kiváló lesz, sajnos nem így lett...

Az épület láthatóan új, néhány éve épült. Sajnos a parkoló végelges befejezésére már nem jutott forrás, így egy meredek lehajtó után az ide érkezőnek meg kell elégednie egy fekete murvával borított területtel.

Érkezéskor a recepciós udvarias volt, de érezhetően sablonos, tárgyilagos. Az első érkezőknek elmondandó szokásos tájékoztatója alatt semmi mosoly, csak gépiesség.

A belső tér és a szobák kialakítása szép. Ezekben kivetni való nincs. A szoba berendezése, amelyet kaptunk, szinte tökéletes. Két nagyobb szekrény is volt, melyekben jól ki lehetett pakolni a ruhákat. A szálloda egyik fő hivogatója a szobában elhelyezkedő fürdőkád is rendben volt, beleülve tényleg szép kilátás nyílik a Noszvajt körülölelő erdőkre, hegyekre. Kiapkolás után irány a wellness.

Szimpatikus és tényleg bababarát, ahogy ezt hirdetik is, hogy az egészen apró vendégeknek külön medencéik vannak. Sőt szimpatikus volt az is, hogy a gyerekeknek külön szaunájuk is van. Mi nem próbáltuk ki, de gondolom alacsonyabb hőfokú, mint a hagyományos finn szaunák.

A medencék átlagosak, ami feltűnő volt elsőre, hogy a 4 csillagos wellness szállodákban megszokott mozaik burkolat helyett itt vastag PVC-t használtak. Egy nagyobb hosszabb, hidegebb vízű medence mellett két kisebb pezsgőfürdős inkább ülőmedence is van. A nagy medence úszkélásra is alkalmas.

Ahogy az ember elücsörgött a melegvízben óhatatlanul rátalál a szeme a részltekre is. Ahogy a mondás is tartja, az ördög a részletekben rejlik. Nos, ez igaz az Oxigén Hotel wellness részlegére is. Láttam hegyes, balesetveszélyes fém élzárót. A medencék körüli burkolatok vízesen rendkívül csúszosak és azokat senki sem takarította, ahogy ez egy hasonló szintű hotelben amúgy megszokott. A hidromasszázs elektromos szerelődobozához nemes egyszerűséggel kivágták az amúgy szép falburkolatot, de arra már senkinek sem volt érzéke, hogy ezt kultúrált módon eltakarják. Így csúnya és gagyi hatást keltett.

A wellness részlegnél azonban nem ezeket tartom a legsúlyosabb gondnak. Az egyik, hogy a a medencetérbe történő belépés előtt az ember elhalad a bár előtt, ahol dohos szag fogadott bennünket. Először nem értettem miért. Később rájöttem: a medence résznek nincs rendes szellőztetése. Ezt csupán úgy tudják megoldani, hogy egy-két oldalsó ablakot bukóra nyitottak és a mennyezeten kinyitották a felső szellőző ablakot. Kérdés, mi történik, ha eső vagy hó esik, akkor a mennyezeti ablakokat nem lehet kinyitni. Mi történik akkor, ha nagyon hideg van, akkor az oldalablakokat sem lehet kinyitni. Ennek a hiányosságnak látható nyomai vannak. Új épület ellenére sok helyen a pára a mennyezeten csapódik le megkedve és elszínezve a festés és a fa burkolatokat.

Ennél is nagyobb gondnak tartom, hogy az amúgy este 10-ig nyitva tartó wellness részlegből a bárban dolgozó két alkalmazott este 6-kor távozott, melyről tábal is informálta a kedves vendéget. Kérem: mi történik, ha valaki elesik vagy ne adj' Isten este kilnckor egyedül úszkálva a medencében rosszul lesz. Majd reggel nyitáskor rátalálnak? Hol az elsősegély nyújtás, hol a felelősség a vendégek iránt még akkor is, ha a wellnesst mindenki saját felelősségére használhatja.

Még egy apró figyelmetlenség itt a vizes részlegnél. Az amúgy szép panoráma szauna mellett műanyagpohár és vízcsap is a vendégek rendelkezésére áll, hogy szaunázás után pótolhassák a folyadékot. De a műanyag poharaknak már nem tettek ki szemetest, ezért mindenki kénytelen otthagyni a használt poharakat.

De térjünk vissza a szobára. Mint írtam nincs különösebb kivetni való bennük, csupán kettő problémát találtam. Az egyik, hogy a ma oly dívatos mosdó-megoldás, amikor a mosdókagylót nem sűlyesztik a pultba, henem a pult tetejére helyezik szép és dekoratív, de a mi szobánkba mozgott, konkrétan fel tudtam volna emelni, ha karaom. Vajon mi történik, ha egy gyanútlan gyerek belekapszkodik, remélem nem fogja magára rántani!

A másik a nappaliban található kád, ami szép és az ötlet is jó. De! Nem folyt a melegvíz! Pontosabban kb. 2-3 perc kitartó csurgatás mellett megérkezett, de olyan vékony sugárban, hogy a kád megtöltése legalább 2 óra lett volna, amire a kifolyt víz pont kihült volna. Reklamálásunkra semmi sem történt.

Végül, de nem utolsó sorban az étkeztetés. Vacsoránál még nem volt gondunk, de eljött a reggel. Ahogy manapság szokás, italadagolóból lehetett a büféreggelihez üdítőt vételezni. Csak egy ilyen automata volt, ami nem baj, de a két féle gyümölcsléből az egyik kifogyott. Szóltam a pincérnek, aki megköszönte és ígérte, intézkedik. Tíz perc elteltével még mindig üres volt, így gondoltam nem reklamálok, odamentem a bárpulthoz és rendeltem magamnak 3 dl narancslét. A pultos hölyg mondta, hogy ezt van az italautomatában, mire mondtam neki, hoyg pont ez a gond, mert nincs. Ő tényleg intézkedett és két perc múlva lett. Majd újabb gond, ezt egy másik szállóvendég jelezte, hogy a kávéautomatából kifogyott a víz. Kb. 5 percig kellett várnia, hogy előkerüljön a pincér. Hurrá, megoldódott ez is. A következő jelenet egy kislányé volt, aki tejbegrízt szeretett volna enni, de sajnos az is elfogyott. Észrevételezés, várakozás, ismét lett tejbegríz. Végül a feleségem vízet szeretett volna inni. Sajnos ebben a 4 csillagos szállodában a svédasztalhoz nem jár víz. Ezt is kérni kellett, újabb kb. 3-4 perc, mire előkerült a pincér - szerintünk ki-kijárt dohányozni - és hozott vizet. Csak úgy csapról, se kiengedve, se jég, se citromkarika, csak úgy... Ja, és pincérünk egy pohár vízhez nem használt tálcát. Minek, egy pohár vizet kézben is ki lehet vinni a kedves vendégnek, ahogy azt gondolom a helyi kocsmában, mint előző munkhelyén már megszokta.

Számunkra a pontot az i-re azt tette fel, amikor elromlott a lift. Félre értés ne essék, nem hibáztatom ezért a zállodát. Ez a legluxusabb helyen is alőfordulhat. Az viszont a hotel számlájára írható, hogy ebben az esetben nem biztosított londínert. Két pici gyermekes család megérkezésének szemtanúi voltunk, ahogy éppen felértek a harmadikra gyalog az összes csomagukkal és a gyekőcökkel. Éppen indulni készültünk, amikor láttuk, ahogy  szegények fáradtan betuszkolták magukat a szomszéd szobába és anyuk, apuka már a fülén is vett levegőt.

Összefoglalva, aki egy erős, de maximum 3 csillagos hotelben szeretné eltölteni szabdidejét egy 4 csillagos szálloda árszívonalán, annak szívből ajánljuk. Aki ezért az árért többet, iagzi 4 csillagos kiszolgálást keres, annak ajánlok mást pl. a mátraházi Ózon-t, melyről hamarosan írok.

A bejegyzés trackback címe:

https://szallodaelmenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr355205405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása